ایمیل

کلمه عبور

نوع پنل


رمز عبور را فراموش کرده ام

کسب درآمد از سامانه 7030 با خرید شارژ
تاریخ خبر: یکشنبه 22 مهر 1397 617 بازدید
توضیح کوتاه:
۷۰ درصد سودها برای شما ۷۰۳۰ سامانه فروش شارژ سیم کارت و بسته های اینترنت و سایر خدمات پرداخت ، ۷۰ درصد سود حاصل از خرید همه ی کسانی را که شما دعوت میکنید ، به شما اختصاص می دهد.

۷۰ درصد سودها برای شما

۷۰۳۰ سامانه فروش شارژ سیم کارت و بسته های اینترنت و سایر خدمات پرداخت ، ۷۰ درصد سود حاصل از خرید همه ی کسانی را که شما دعوت میکنید ، به شما اختصاص می دهد.

بله، در بازار فعلی، فروش شارژ سیمکارت ­های اعتباری سودی حدوداً معادل ۶۰ میلیارد تومان در ماه و در سال حدود ۷۲۰ میلیارد تومان می‌باشد. در صورتی که ما بتوانیم حتی یک درصد از بازار شارژ را پوشش دهیم، در سال مبلغ ۷.۲ میلیارد تومان سود داشته که ۷۰% از این مبلغ یعنی، ۵ میلیارد تومان به کاربران تعلق می‌گیرد. ضمن اینکه پرداخت‌های قبض و بسته‌های اینترنتی نیز هر کدام تقریبا همین‌ مقدار سود دارد.

برای عضویت و دانلود نرم افزار کلیک کنید

آیا این سود به خود افرادی که جذب کرده ام نیز  می رسد؟

بله، خود کاربرانی که با دعوت شما از سامانه هفتاد سی خرید می‌کنند هم روی خرید سود خواهد داشت.

درآمد من چگونه پرداخت می ­شود؟

هر کاربر می­ تواند با ثبت شماره شبا خود در قسمت “اطلاعات مالی” و به شرط رسیدن اعتبارش به حد نصاب معین با کلیک بر روی دکمه “درخواست واریز وجه” نسبت به دریافت درآمد خود اقدام کند. با مقادیر کمتر از مقدار حد نصاب می‌توانید از محصولات سایت مانند شارژ خریداری کنید..

چرا نباید به جای شماره شبا، از شماره کارت استفاده کنم؟

به دلیل حذف هزینه­ های واریز و انتقال ۵۰۰ تا ۹۰۰ تومانی و نیز ناممکن بودن انتقال به صورت شماره کارت در حجم وسیع، واریز از طریق شماره شبا انتخاب شده است.

شماره شبای خود را چگونه دریافت کنم؟

شماره شبا را به دو طریق می ­توان به دست آورد؛ مراجعه حضوری به بانک مربوطه و اخذ آن و دوم، گرفتن آن از طریق وبسایت بانک ­های مربوطه

چرا شماره شبای من در اپلیکیشن و وبسایت ۷۰۳۰ ثبت نمی ­شود؟

شماره شبا را باید به صورت لاتین، در ۲۴ رقم و بدون IR اول آن وارد کنید.

چه مدت بعد از ثبت درخواست واریز وجه، پول به حسابم واریز می ­شود؟

بعد از ۷۲ ساعت از درخواست واریز، درآمدتان به حسابتان واریز می ­گردد.

برای عضویت و دانلود نرم افزار کلیک کنید

اعتبار چیست؟

اعتبار، میزان امتیاز دریافتی شما بابت سود تراکنش­ های شما و مدعوین­تان می ­باشد. شما بعد از ثبت نام یک کیف پول در هفتاد سی دارید که می ­توانید با زدن دکمه ­ی “افزایش اعتبار” حساب خود را شارژ کنید و در مواقع لازم با آن از محصولات سایت خرید کنید.

حداقل مقدار برداشت اعتبار چقدر است؟

حداقل مقدار برداشت ۵ هزار تومان می­ باشد.

– برای برداشت درآمد باید اطلاعات هویتی صاحب حساب ۷۰۳۰  و صاحب حساب بانکی، یکسان باشند.

سود هر محصول چقدر است؟

مقدار سود هر محصول بستگی به قیمت آن و شرکتی که آن را برای ما تامین می ­کند و با او قرارداد منعقد کرده­ ایم، دارد. انتهای هر ماه مقدار سود هر محصول را اعلام می ­کنیم. در حال حاضر سود خرید شارژ و بسته­ های اینترنت به طور میانگین ۳ درصد از مبلغ کل آن، و سود پرداخت قبض به طور پیش فرض  ۱۰۰ تومان می ­باشد.

آیا برای خود کاربر هم سودی در نظر گرفته می‌شود؟

بنابر اعلام قبلی و تا اطلاع ثانوی ۳۰ درصد سود سهم هفتاد سی به شخص خریدار تعلق می ­گیرد. در آینده تمهیداتی اندیشیده شده تا برای شخص خریدار جوایز و هدایایی پیش بینی شود.

برای عضویت و دانلود نرم افزار کلیک کنید

راهنمای ثبت نام در سامانه ۷۰۳۰

دانلود نرم افزار سامانه ۷۰۳۰

پشتیبانی از تمامی بانک ها-فایل بوکر

بالا