ایمیل

کلمه عبور

نوع پنل


رمز عبور را فراموش کرده ام

ثبت نام

برای فروش و یا همکاری در فروش محصولات فایل باید در سایت عضو شوید.
نام
نام خوانوادگی
جنسیت
آدرس ایمیل(نام کاربری)
رمز عبور
تکرار رمز عبور
کد تصویری
 

قوانین استفاده از خدمات سایت

 

دسترسی و استفاده شما به تمام امکانات این سایت از شرایط و مقررات زیر پیروی می کند. لطفاً قبل از ثبت نام  و استفاده ازامکانات این وب سایت توافقنامه زیر را به دقت مطالعه کنید. استفاده از هر بخشی از این وب سایت به منزله پذیرش کلیه شرایط و مقررات این توافقنامه از سوی شما تلقی می شود. بنابراین اگرکل یا بخشی از این توافقنامه را نپذیرید، اجازه استفاده و دسترسی به امکانات این وب سایت و خدمات آن را نخواهید داشت.

 

ویرایش و بروز رسانی قوانین استفاده از سایت
فایل بوکر تمام حقوق مربوط به ویرایش شرایط استفاده، قوانین و نکات مطرح شده پیرامون آن را برای خود محفوظ می دارد. قوانین بر حسب ضرورت ممکن است بروز رسانی و یا ویرایش شود این مسئولیت کاربران سایت است که با مراجعه به این صفحه از اخرین نسخه قوانین استفاده اطلاع داشته باشند.

 

مالکیت معنوی
کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به سایت فایل بوکر می باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی مدیریت سایت اجازه کپی کردن، توزیع، نشرمجدد، واگذاری، نمایش، ارسال و انتقال آنها را ندارد.

 

ثبت نام کردن
برای دسترسی به سرویس های ارائه شده توسط سایت فایل بوکر  ثبت نام کردن الزامی است. ثبت نام کردن در فایل بوکر رایگان بوده و حداقل سن شما می بایست ۱۳ سال باشد. اگر شما با موفقیت ثبت نام کنید این امر بدان معناست که سن شما بالای ۱۳ است. در هنگام ثبت نام از شما درخواست میشود که یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب نمایید.
در صورتی که شرایط استفاده از فایل بوکر را نقض نمایید، نام کاربری شما ممکن است به طور موقت معلق و در صورت تکرار نام کاربری شما برای همیشه از سیستم ما حذف و ای پی شما مسدود می شود.

 

مسئولیت کاربران در ارسال مطالب
با ثبت نام در فایل بوکر  به شما اجازه داده می شود که فایل هایتان را جهت فروش آپلود کرده و برای هر فایل توضیحات مرتبط را ارئه دهید. شما هم چنین می توانید به عنوان خریدار فایل های دیگر کاربران را مشاهده نموده و در صورت خرید نظر خود را ائه نمایید. شما با ارسال مطالب، بارگذاری فایل، ثبت و یا ارائه نظر کلیه مسئولیت آن را به عهده گرفته و پاسخگو خواهید شد. با عرضه مطالب به قسمتهای عمومی خدمات، شما در هر شرایطی حق استفاده، کپی، نمایش، اجرا، توزیع، انتخاب و ارتقا ء این محتوا را به ما می دهید اما ما هیچ ادعای مالکیتی درقبال مطالبی که توسط شما پست می شود نداریم. ما مسئول مطالبی که توسط دیگران تهیه می شود ،نمی باشیم و هیچ وظیفه ای در قبال دیده شدن محتوا نداریم اگر چه این اجازه و حق را داریم که هر مطلبی را به هر دلیلی حذف کنیم ، اما مسئول تأخیر و یا درست انجام نشدن حذف این موارد نیستیم .
در استفاده از فایل بوکر می بایست نهایت دقت را نموده تا موجب بروز موارد زیر نشوید:
• انتشار‌، ارسال، بارگذاری و یا توزیع هرگونه مطلب نامتناسب، برحرمتی، تجاوز و تعدی، گفتار زشت و وقیح، تصاویر شرم آور و عناوین، نام و موارد نامشروع
• بد نام کردن، سوء استفاده، حملات مخرب، تهدید و تجاوز به حقوق عمومی سایت و سایر کاربران
• رهبری، هدایت و تشکیل گروه های هرمی در نظردهی ها، مسابقات و موارد مشابه
• برداشتن و جمع آوری اطلاعات شخصی افراد بدون جلب رضایت آنها

 

چه نوع فایل هایی را نمی توانم به فروش برسانم؟

 

فایل های زیر مورد تایید قرار نخواهند گرفت:

 

فیلم، کلیپ و هرگونه فایل ویدئویی مستهجن
فایل موسیقی و موزیک خلاف عرف
فایلی که قسمت توضیحات آن اطلاعات کافی نداشته باشد و فرمت فایل مشخص نباشد
فایل هایی که تنها از عناوین انگلیسی برای عنوان فایل استفاده می کنند
فایل هایی که به صورت رایگان در دیگر سایت ها عرضه میشود
فایل عکس در صورتی که بیشتر از ۲ مگابایت حجم داشته باشد
فایل هایی که دارای پسورد می باشند
فایل هایی که از نظر کیفیت محتوا ارزش بالایی برای کاربران ندارند
هرگونه فایلی که قبلاً توسط یک کاربر دیگر در سایت قرار داده شده است به نام خود
هرگونه فایلی که ناقص یا خراب باشد

 

فایل های زیر در صورت کنترل مدیریت سایت و یا دریافت گزارش کاربران حذف خواهد شد و در صورت لزوم آی پی کاربریتان مسدود و دسترسی شما به سایت قطع خواهد شد:

 

هر گونه فایلی که محتویات آن بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد
هر گونه فایلی که دارای کپی رایت بوده و حقوق نشر آن توسط مولف محفوظ است
هر گونه فایلی که دارای محتوای غیر مجاز و غیر انسانی است
هر گونه فایلی که به حریم خصوصی افراد تجاوز کند
هر گونه فایلی که مغایر با شئونات اخلاقی و ملی باشد
هرگونه فایلی که حاوی مطالب توهین آمیز به مقامات سیاسی و اقلیت های قومی و مذهبی باشد
هر گونه فایلی که به هر نحوی امنیت سرورهای سایت را به خطر اندازد
هرگونه فایل یا برنامه ای که موجب بروز اختلال در عملکرد یک کامپیوتر دیگر گردد.

 

 کارمزد
۲۵% مبلغ پیشنهادی فروشنده برای فروش هر فایل در هر بار فروش به عنوان کارمزد استفاده از خدمات سایت کسر می گردد. به عنوان مثال اگر مبلغ فایلی ۱۰۰۰ تومان باشد. خریدار ۱۰۰۰ تومان پرداخت می کند که از این مبلغ ۷۵۰ تومان سهم فروشنده و ۲۵۰ تومان سهم فایل بوکر خواهد بود.

 

دوره زمانی پرداخت ها
در صورتی که از فروش فایل هایتان کسب درآمد نمودید این مبلغ در کنترل پنل شخصی شما در حساب کاربریتان قابل رویت می باشد. چناچه مایل باشید می توانید درخواست نمایید که مبلغ مذکور به حسابتان واریز شود و یا می توانید از درآمد کسب شده جهت خرید فایل از دیگر کاربران استفاده نمایید. در صورت درخواست انتقال وجه مبلغ مذکور، این مبلغ در اولین هفته ماه بعد به حسابتان واریز می شود. به عنوان مثال اگر شما درخواست انتقال را در هر تاریخی در ماه مهر ارسال نمایید درآمد شما در اولین هفته ماه آبان به حسابتان واریز میشود. به منظور انتقال وجه به حسابتان شما می بایست در هنگام ثبت نام یک شماره کارت متعلق به شبکه شتاب ارائه نمایید.

 

درخواست برداشت هایی که زیر 8000 تومان باشند مورد تایید قرار نخواهند گرفت ولی در مورد مقادیر بیشتر از 8000 تومان محدودیتی وجود ندارد.

 

محدودیت مسئولیت فایل بوکر
فایل بوکر هیچ وظیفه ای را در مورد نظارت بر سیستم های ارتباط جمعی مانند ارسال نظرات به عهده نمی گیرد. اگرچه، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم تا بر روی فایل ها و مطالب ارسالی کاربران بازبینی داشته و موارد خلاف قوانین سایت را حذف نماییم. همچنین ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که در هر زمان و به هر دلیلی دسترسی یک کاربر را به قسمت های مختلف سایت نظیر سیستم های ارتباط جمعی محدود نموده و یا آن کاربر را حتی بدون ذکر علت از لیست اعضاء سایت حذف نماییم.
ما تضمین نمی کنیم که عملکرد سایت فایل بوکر به صورت مداوم یا به دور از خطا باشد، یا اینکه همه اشکالات برطرف شود یا اینکه این سایت یا سرور به دور از ویروس و اشکال باشد. این مسئولیت شماست که اقدامات لازم مانند ویروس‌یابی را انجام دهید تا نسبت به دقت اطلاعات داده شده و گرفته شده مطمئن شوید.
شما متضمن می شوید که به هیچ وجه ما را مسئول زیان‌ها و خسارت‌های که در اثر استفاده از سرویس ما می شود نمیدانید. فرقی نمی‌کند این خسارت‌ها یا زیان‌ها پیش‌بینی شده، قابل پیش‌بینی، شناخته شده و غیره باشد.

 

حریم خصوصی کاربران
هنگامی که شما از خدمات سایت فایل بوکر استفاده می کنید، ممکن است اطلاعات شخصی از شما بخواهیم. این اطلاعات می‌تواند شامل نام، نشانی ایمیل، نشانی پستی، شماره تلفن ثابت یا همراه، تاریخ تولد، شماره کارت بانک شتاب یا اطلاعات دیگر باشد. ما به چندین دلیل اطلاعات شخصی شما را جمع آوری می کنیم، از جمله برای مقاصد اداری و به منظور ارائه خدمات. سایت فایل بوکر اطلاعات شخصی شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد و بدون بودن الزام قانونی این اطلاعات را برای دیگری فاش نخواهد ساخت.
فایل بوکر ممکن است شامل لینک هایی به سایت های دیگر باشد. سایت های لینک داده شده از درون سایت ما، تحت کنترل و نظارت ما نبوده و ما هیچ مسئولیتی را در قبال آنها به عهده نمی گیریم. فایل بوکر  این لینک ها را تنها جهت ارائه تسهیلات به شما درون سایت قرار داده و محتوای هر لینک، ارتباط خاصی به سایت ما نداشته و ما مسئولیتی را در قبال آن نمی پذیریم.

 

کپی رایت
ما به حقوق دیگران احترام می گذاریم.چنانچه شاهد نقض قانون کپی رایت توسط اطلاعات درج شده در هر قسمت از فایل بوکر بودید لطفا ” به قسمت تماس با ما مراجعه کنید و با گزارش نقض قانون کپی رایت ما را مطلع کنید تا تصمیم های لازم اتخاذ شود.

 

با تشکر

مدیریت سایت فایل بوکر

 

 

 


 

پشتیبانی از تمامی بانک ها-فایل بوکر

بالا