ایمیل

کلمه عبور

نوع پنل


رمز عبور را فراموش کرده ام

راهنمای خرید از سایت
تاریخ خبر: چهارشنبه 20 آبان 1394 729 بازدید
توضیح کوتاه:
راهنمای خرید از سایت اگر مشکلی در هنگام خرید از سایت اتفاق و رخ دهد چگونه و از چه طریق پیگیر موضوع شویم...

مشتری گرامی درود بر شما که سایت فایل بوکر را برای خرید انتخاب نموده اید لطفا اگر در هنگام خرید با مشکلی برخورد کردید با توجه به سوالات و پاسخ های داده شده پیگیر مسئله باشید.

سوال : با سلام , من از سایت شما خرید کردم اما نمی توانم فایل خریداری شده را دانلود کنم؟

جواب : با سلام , لطفا اگر خرید شما موفق بوده است کد پیگیری را از طریق تماس با ما ارسال کنید تا فایل خریداری شده مورد نظر مستقیما به آدرس ایمیل شما ارسال شود.

سوال : با سلام ,  در زمان پرداخت وجه از طریق درگاه بانک اینترنت من قطع شد  خرید انجام نشد اما پول از حساب من کسر شد و هیچ کد پیگیری برای من ارسال نشد؟

جواب : با سلام , در این موارد اگر پول از حساب شما کسر شود و کد پیگیری هم نمایش داده نشود تسویه حساب صورت نگرفته است و مبلغ شما از 48 تا 72 ساعت به حساب شما عودت خواهد شد.

سوال : با سلام , من از سایت خرید کردم اما فایل دانلود شده با محتوای معرفی محصول در سایت مغایرت دارد؟

جواب : با سلام , در این مواقع شما موضوع را از طریق تماس با ما و یا از طریق تیکت به مدیریت سایت اطلاع دهید تا فایل اصلی را برای شما ارسال کنند.

سوال : با سلام , من از فایل خریداری شده رضایت ندارم و محتویات فایل با آنچه در توضیحات و معرفی فایل درج شده است مطابقت ندارد؟

جواب : با سلام , از آنجا که سایت فایل بوکر یه سایت واسط در بین خریدار و فروشنده است تسویه حساب ها هر سه روز یکبار انجام میگیرد و خریدار تا سه روز فرصت دارد تا موضوع را به اطلاع مدیریت سایت برساند تا مسئله پیش آمده را با فروشنده فایل در میان بگذارند و تا رفع مشکل و رضایت خریدار تسویه حساب با فروشده انجام نخواهد شد.

سوال : با سلام , من فایلی را خریداری کردم اما به اشتباه مجددا آن فایل را از سایت خرید کردم آیا وجه من قابل برگشت است؟

جواب : با سلام , این موارد جز معدود و نادر اتفاقات خرید اینترنتی است که اگر در چنین شرایطی خرید تکراری باشد وجه قابل استرداد است.

پشتیبانی از تمامی بانک ها-فایل بوکر

بالا