ایمیل

کلمه عبور

نوع پنل


رمز عبور را فراموش کرده ام

مالیات بر ارزش افزوده چیست؟
تاریخ خبر: یکشنبه 20 تیر 1395 630 بازدید
توضیح کوتاه:
مالیات بر ارزش افزوده «مالیات غیر مستقیمی» است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید اجناس و خدمات می‌پردازد و دریافت کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند

مالیات بر ارزش افزوده چیست؟
چه افرادی مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می‌شوند؟

مالیات بر ارزش افزوده «مالیات غیر مستقیمی» است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید اجناس و خدمات می‌پردازد و دریافت کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند. برابر قانون مالیات بر ارزش افزوده به تمامی خدمات و کالاهایی تعلق می‌گیرد که در برابر پول در داخل کشور داد و ستد می‌شوند، مگر آنکه در قانون برای آن شرایط ویژه، از جمله تخفیف‌هایی در نظر گرفته باشند.
به استحضار کلیه مشتریان و خریداران عزیز میرساند در حال حاضر تمام خدمات مرتبط با فروشگاه که در سایت فایل بوکر ارایه می‌شوند شامل مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.
مبلغ مالیات بر ارزش افزوده ابتدای هر سال توسط قانونگذار بصورت "درصدی از کل مبلغ کالا یا خدمات" مشخص می‌شود. این مبلغ بصورت خودکار در تمام پیش فاکتورها و صورت حساب‌های ایجاد شده در فایل بوکر افزوده می‌گردد.

تمام مشتریان فروشگاه فایل بوکر مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می‌باشند.
اگر شما خدمات دریافتی از فایل بوکر را به مشتریان خود ارایه می‌دهید،جای نگرانی نیست، براساس قانون مبلغ مالیات بر ارزش افزوده توسط مشتریان پرداخت میشود که فایل بوکر آن را به خزانه دولت واریز مینماید.

پشتیبانی از تمامی بانک ها-فایل بوکر

بالا